شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

گرمکن ایستاده سمبوسه و پیراشکی استیل برقی

امروزه افراد به فست فود هایی مثل سمبوسه و پیراشکی بسیار علاقه دارند. به همین خاطر بیشتر فست فودی های در سطح شهر باید این فست فود ها در تعداد و مقدار زیاد آماده کنند تا زمانی که مشتریان می آیند زیاد منتظر نمانند تا اینها آماده شود و یکی از دلایلی که آنها می خواهند مشتریان را منتظر نگذارند این است که رضایت آن مشتری را جلب کنند. یکی از موارد بسیار مهم در نگهداری سمبوسه و پیراشکی این است که به صورت داغ و گرم ارائه شود. در نتیجه فست فودی های در سطح شهر به گرمکن هایی برای گرم نگه داشتن این مواد غذایی نیاز دارند. در این مطلب از سایت آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی گرمکن ایستاده سمبوسه و پیراشکی استیل برقی بپردازیم. با ما همراه باشید.

گرمکن ایستاده سمبوسه و پیراشکی استیل برقی

گرمکن ایستاده سمبوسه و پیراشکی استیل برقی:

گرمکن های بسیار زیادی طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های های مخصوص به خود می باشند. گرمکن های موجود در بازار معمولا با برق یا گاز کار می کنند. این گرمکن با استفاده از برق کار می کند. داخل این دستگاه به صورت طبقه بندی طراحی و ساخته شده است.

در ساخت این گرمکن از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است. اندازه این دستگاه بسیار مناسب می باشد و جای کمی را اشغال می کند و در هر مغازه ای می توان قرار داد. در ساخت این گرمکن پایه های چرخدار استفاده شده است و شما می توانید به راحتی این دستگاه را جابجا کنید. مجموعه آگرین تجهیز دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه آگرین تجهیز با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.