شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

جوجه گردان گازی – زغالی ۱۰ سیخ تمام استیل

جوجه یکی از غذا های مورد علاقه افراد است و معمولا افراد زمانی که یه رستوران های سطح شهر می روند جوجه سفارش می دهند. جوجه گردان های مختلف ساخته و طراحی شده است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند. در این مطلب از آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی جوجه گردان گازی – زغالی ۱۰ سیخ تمام استیل بپردازیم.با ما همراه باشید.

جوجه گردان گازی - زغالی 10 سیخ تمام استیل

جوجه گردان گازی – زغالی ۱۰ سیخ تمام استیل:

امروزه همانطور که گفته شد جوجه گران های بسیار زیادی طراحی و ساخته شده ان که هر کدام دارای ویژگی های خاص می باشند. جوجه گردان هایی که در بازار وجود دارند یا با استفاده از گاز کار می کنند یا با استفاده از زغال کار می کنند. البته جوجه گردان هایی طراحی شده اند که با استفاده از گاز و زغال هر دو کار می کنند که این مدل جوجه گردان ها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. این جوجه گردان هم با استفاده از گاز و هم با استفاده از زغال کار می کند.

این جوجه گردان دارای ظرفیت ده سیخ می باشد که تعداد مناسب می باشد ولی در تعداد بیشتر و کمتر طراحی شده اند که هرکسی باید نسبت به نیاز خود خرید کند. بدنه این دستگاه تمام استیل می باشد و استیلی که استفاده شده است بسیار با کیفیت و ضد زنگ است و نسبت به آب حساس نیست. در ساخت این زغال گردان از پایه های چرخدار استفاده شده است که بسیار با کیفیت و مقاوم هستند و شما می توانید به راحتی دستگاه را جابجا کنید.

این دستگاه جوجه گردان مانند تمام محصولات مجموعه آگرین تجهیز دارای کیفیت بسیار بالای می باشد و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه دارای خدمات پس از فروش است و همچنین داری تضمین قیمت و کیفیت است و شما می توانید با اطمینان کامل این جوجه گردان را سفارش دهید.

مجموعه آگرین تجهیز به سراسر ایران ارسال می کند و شما در هر کجای ایران می توانید این دستگاه را خریداری کنید و در محل مورد نظر خودتان تحویل بگیرید.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.