شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

اجاق سفارشی ۲۱ شعله استیل

اجاق یکی از وسایل ضروری می باشد که هر جایی به آن نیاز است. از هتل و رستوران گرفته تا خانه شما که برای پخت و پز به اجاق گاز نیاز دارید. اجاق ها دارای مدل های بسیار زیادی می  باشند و هر کسی باید نسبت به نیاز خود اقدام به خرید اجاق نماید. اجا ها دارای اندازه های مختلفی هستند که از اجاق بزرگ معمولا در آشپزخانه ها و رستوران ها یا هرجایی که برای تعداد نفرات بالا غذا درست می کنند مناسب می باشد. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی اجاق سفارشی ۲۱ شعله استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

اجاق سفارشی 21 شعله استیل

معرفی اجاق سفارشی ۲۱ شعله استیل:

این اجاق همانطور که در عنوان معلوم است به صورت سفارشی طراحی و ساخته شده است و برای هر جایی مناسب نیست. در طراحی این اجاق ۲۱ شعله استفاده شده است که می توان غذاهای بسیار زیادی روی این گاز درست کرد. بدنه این گاز از استیل است و استیلی که استفاده شده است بسیار با کیفیت و ضد زنگ می باشد.

در ساخت این گاز از قطعات و وسایل باکیفیت و مرغوب استفاده شده است و می توان گفت خرابی آن تقریبا صفر است. این گاز دارای پایه های چرخدار می باشد و افراد می توانند به راحتی این گاز را جابجا کنند. این گاز نسبت به ۲۱ شعله ای که دارد، دارای اندازه بزرگی می باشد و در هر جایی نمی توان از آن استفاده کرد.

این محصول مانند تمام محصولات مجموعه آگرین تجهیز دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه آگرین تجهیز دارای تضمین قیمت و کیفیت است و همچنین دارای خدمات پس فروش می باشد. در نتیجه شما می توانید با اطمینان کامل این اجاق را سفارش دهید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه با بهترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.