شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

ترولی استیل گود جهت حمل سماور

امروزه در سطح شهر ها قهوه خانه های بسیار زیادی وجود دارند که دارای تعداد زیادی سماور هستند. حتی بعضی از مسافر خانه ها و رستوران ها به مشتریان خود چای می دهند و برای دادن چای به سماور نیاز است و در مکان های شلوغ نیاز به تعداد زیادی سماور است. ترولی هایی با سطح گود طراحی و ساخته شده اند که مخصوص حمل سماور هستند و با استفاده از آنها می توان تعداد زیادی سماور را به راحتی جابجا کرد. حتی حسینیه ها و مساجد که برای مراسم های خود چای می دهند و دارای سماور های بسیار زیادی می باشند به این ترولی نیاز دارند و یک وسیله ضروری برای آنها به حساب می آید. در این مطلب از آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی ترولی استیل گود جهت حمل سماور بپردازیم.

ترولی استیل گود جهت حمل سماور

ترولی استیل گود جهت حمل سماور:

این ترولی همانطور که میدانید مخصوص حمل سماور طراحی و ساخته شده است و سطح آن گود است. بدنه این ترولی از استیل با کیفیت می باشد و ضد زنگ است. در نتیجه بدنه این ترولی به آب و حرارت متوسط حساس نیست و می توان به راحتی سماور ها را جابجا کرد. چرخ های این ترولی بسیار روان و راحت هستند و به راحتی می توان سماور ها را جابجا کرد، حتی این پایه توانایی تحمل وزن بالایی دارند زیرا ممکن است که چندین سماور که داخل آن قرار داده می شود دارای وزن بالایی باشند.

این ترولی مانند تمام محصولات مجموعه آگرین تجهیز دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت است. این ترولی نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب است و شما می توانید با اطمینان کامل این ترولی را سفارش دهید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این ترولی را سفارش دهید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.