شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

فر پیتزا قابل سفارش در ۴ – ۷ -۹ و ۱۲ بشقاب

امروزه یکی از غذای فست فودی که افراد بسیار زیادی به آن علاقه دارند پیتزا است. بیشتر جوان ها زمانی که به تفریح می روند یا به همراه دوستان خود به بیرون می روند پیتزا می خورند. به همین علت در سطح شهرها فست فودی های بسیار زیادی وجود دارد که غذای اصلی آنها پیتزا است. آنها برای پخت پیتزا با بهترین کیفیت به فر پیتزا نیاز دارند. فر پیتزا در مدل ها و ظرفیت های گوناگون طراحی و ساخته شده است که هر فست فودی با توجه به تعداد مشتریان خود می تواند ظرفیت های مختلف از فر پیتزا را سفارش دهد. در این مطلب از مجموعه آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی فر پیتزا قابل سفارش در ۴ – ۷ -۹ و ۱۲ بشقاب بپردازیم. با ما همراه باشید.

فر پیتزا قابل سفارش در  4 - 7 -9 و 12 بشقاب

معرفی فر پیتزا قابل سفارش در ۴ – ۷ -۹ و ۱۲ بشقاب:

فر پیتزا یکی از وسایلی است که بسیار کاربردی می باشد و برای فست فودی ها بسیار ضروری و مهم است.فر پیتزا دارای انواع مختلفی هست و هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشد ولی فری مناسب و کاربردی است که پیتزا ها را بهترین نحو پخت کند. این فر یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت مجموعه است که در ظرفیت های مختلف قابل طراحی و است. این فر را می توان در ظرفیت های ۴، ۷، ۹ و ۱۲ بشقاب طراحی کرد و ساخت که هر فست فودی باید نسبت به نیاز خود اقدام به خرید یکی از این ظرفیت ها بکند.

این فر مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه آگرین تجهیز دارای خدمات پس از فروش است و همچنین دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد. شما کاربران می توانید با اطمینان کامل این فر پیتزا را سفارش دهید.

مجموعه آگرین تجهیز با بهترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.