شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

ترولی استیل حمل غذا

ترولی یکی از وسایل اصلی سالن های پذیرایی می باشد و برای هر سالنی نیاز است. سالن های رستوران ها گرفته تا سالن تالار ها و… حتما نیاز است و جز یکی از وسایل ضروری می باشد.  امروزه ترولی ها در اندازه و مدل های مختلفی طراحی و ساخته شده اند و هرکدام دارای کاربرد خاصی می باشد. در این مطلب از آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی ترولی استیل حمل غذا بپردازیم. با ما همراه باشید.

ترولی استیل حمل غذا

معرفی و بررسی ترولی استیل حمل غذا:

این ترولی دارای سه طبقه است و برای انواع غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این ترولی از جنس استیل است و استیلی که در ساخت آن استفاده شده است بسیار با کیفیت بوده و همچنین ضد زنگ است. در نتیجه شما می توانید به راحتی این ترولی را بشویید و تمیز کنید. پایه های چرخدار استفاده شده در این ترولی بسیار با کیفیت و مقاوم هستند و توانایی تحمل وزن غذاها را دارند و البته ناگفته نماند بسیار روان است و به راحتی می توانید ترولی را جابجا کنید.

این ترولی مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و در کنار این کیفیت بالا دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه آگرین تجهیز دارای خدمات پس از فروش می باشد و همچنین دارای تضمین قیمت و کیفیت است. شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید. این ترولی برای رستوران ها، هتل ها، مسافرخانه ها، تالار ها و….. مناسب می باشد و جر یکی از وسایل ضروری برای آن مکان ها است.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این ترولی را سفارش دهید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.