شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

جوجه گردان گازی – زغالی افقی ۱۲ سیخ تمام استیل

امروزه یکی از غذاهای مورد علاقه افراد جوجه کباب است و بسیاری از رستوران ها و آشپزخانه ها این غذا را جز غذای اصلی منو خود می دانند. دستگاه های بسیار زیادی برای پخت جوجه طراحی و ساخته شده اند که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشد به عنوان مثال در تعداد سیخ، اندازه، روش پخت و… با یکدیگر فرق دارند و هرکس نسبت به نیاز خود اقدام به خرید یکی از این مدل ها می کند. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی جوجه گردان گازی – زغالی افقی ۱۲ سیخ تمام استیل بپردازیم.

جوجه گردان گازی - زغالی افقی 12 سیخ تمام استیل

جوجه گردان گازی – زغالی افقی ۱۲ سیخ تمام استیل:

دستگاه های جوجه گردانی که در بازار موجود است معمولا دارای یک روش پخت می باشد و با گاز یا زغال کار می کند و تعداد کمی از آنها است که با هر دو کار می کند. یکی از مزیت های این جوجه گردان این است که با زغال و گاز کار می کند و هرکسی نسبت به امکاناتی که دارد از این دستگاه استفاده می کند. به عنوان مثال بعضی جاها هست که به گاز دسترسی ندارند و به راحتی می توانند از زغال برای این دستگاه جوجه گردان استفاده کنند.

این دستگاه به صورت افقی طراحی و ساخته شده است و ظرفیت این دستگاه ۱۲ سیخ است. بدنه و سیخ های این دستگاه تمام استیل می باشد و ضد زنگ هستند.اندازه این دستگاه مناسب می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. قطعات و وسایلی که در ساخت این جوجه گردان استفاده شده اند بسیار با کیفیت و مرغوب هستند و خرابی این دستگاه بسیار کم است. این دستگاه مانند تمام محصولات مجموعه آگرین تجهیز دارای کیفیت بسیار بالا است و همچنین قیمت آن نسبت به این کیفیتی که دارد مناسب است.

مجموعه دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.