شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

فر ساندویچی استیل هود دار سفارشی

امروزه در سطح شهر ها ساندویچی ها و فست فودی های بسیار زیادی وجود دارد زیرا امروزه بیشتر جوان ها علاقه به فست فود دارند و در جمع های دوستانه بیشتر فست فود می خورند. برای درست کردن ساندویچ روش ها مختلفی وجود دارد ولی با پیشرفت تکنولوژی فر هایی مخصوص درست کردن ساندویچ طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشد. در این مطلب از آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی فر ساندویچی استیل هود دار سفارشی بپردازیم. با ما همراه باشید.

فر ساندویچی استیل هود دار سفارشی

معرفی و بررسی فر ساندویچی استیل هود دار سفارشی:

فر ساندویچی همانطور که گفته شد در مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است. بدنه این فر از استیل می باشد و استیلی که در ساخت این فر استفاده شده است بسیار با کیفیت و ضد زنگ است. یکی از مزیت های این فر این است که دارای هود می باشد و بسیاری از افراد به خاطر این ویژگی این فر را تهیه می کنند. در ساخت این فر از قطعات و وسایل باکیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد.

 این محصول مانند تمام محصولات مجموعه آگرین تجهیز دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه آگرین تجهیز دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید. در ساخت این فر ساندویچی از چرخ های پایه دار استفاده شده است که به راحتی می توان فر را جابجا کرد. اندازه این فر مناسب می باشد و جای کمی را اشغال می کند.

این محصول برای افرادی که به تازگی مغازه فست فودی زده اند و دارای سرمایه کم و جای کوچک هستند بسیار مناسب می باشد و این افراد می توانند برای شروع از این فر ساندویچی شروع کنند و بعد از اینکه مشتری آنها افزایش پیدا کرد فر های بزرگتر تهیه کنند.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این فر را سفارش دهید و مجموعه آگرین تجهیز با بهترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.