شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

ترولی ۴ طبقه حمل ظرف غذای کثیف

امروزه بیشتر افراد برای مراسم های خود به تالارها می روند و یا اینکه خانواده ها در ما چند باری بیرون از خانه در آشپزخانه ها و رستوران ها غذا می خورند. به همین علت در سطح شهر رستوران و تالار های بسیار زیادی وجود دارد که آنها برای حمل غذا و همچنین ظروف غذا به ترولی ها نیاز دارند. ترولی ها در اندازه و طبقات مختلف طراحی و ساخته شده اند و همچنین برای جمع کردن ظروف کثیف بعد از پذیرایی مهمان ها هم ترولی مخصوص طراحی شده است. در این مطلب از آگرین تجهیز به معرفی و بررسی ترولی ۴ طبقه حمل ظرف غذای کثیف می پردازیم. با ما همراه باشید.

ترولی 4 طبقه حمل ظرف غذای کثیف

ترولی ۴ طبقه حمل ظرف غذای کثیف:

این ترولی همانطور که از عنوان هم معلوم است برای جا به جایی ظرف های کثیف طراحی و ساخته شده است.این ترولی دارای چهار طبقه می باشد و تعداد ظرف های بسیار زیادی را می توان با استفاده از آن حمل کرد. پایه های چرخدار این ترولی بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد و توانایی تحمل وزن ظروف را دارد.

بدنه این ترولی ضد زنگ می باشد و به آب حساس نیست. این ترولی بسیار با کیفیت می باشد و نسبت به این کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. چرخ های این محصول بسیار روان است به راحتی می توان ترولی را جابجا کرد. مجموعه آگرین تجهیز تولید کنند تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که محصولات این مجموعه بسیار با کیفیت می باشد و همچنین مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل محصولات این مجموعه را تهیه نمایید.

مجموعه آگرین تجهیز به سراسر ایران ارسال می کند و شما بعد از سفارش در محل مورد نظر خودتان این ترولی را تحویل می گیرید.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.