شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

یخچال نوشیدنی ۱۱۵ سانت نوفراست با طبقات متحرک

امروزه نوشیدنی های بسیار زیادی در طعم های مختلف تولید شده اند. این نوشیدنی ها برای این که خوشمزه باشند باید خنک باشند و اگر خنک نباشند، زیاد خوشمزه نیستند و قابل نوشیدن نیستند. برای خنک کردن نوشیدنی ها یخچال های مختلف با اندازه و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی یکی از مدل های ا یخچال نوشیدنی یعنی یخچال نوشیدنی ۱۱۵ سانت نوفراست با طبقات متحرک بپردازیم. با م همراه باشید.

یخچال نوشیدنی ۱۱۵ سانت نوفراست با طبقات متحرک

یخچال نوشیدنی ۱۱۵ سانت نوفراست با طبقات متحرک:

این یخچال نوشیدنی کی از یخچال های بسیار پرطرفدار و پرفروش مجموعه است. اندازه  یخچال نوشیدنی نوفراست ۱۱۵ سانتی متر می باشد که یک اندازه بسیار مناسب است و برای مغازه های کوچک بسیار مناسب و کاربردی است. در طراحی و ساخت این یخچال از طبقات متحرک استفاده شده است که باعث می شود به راحتی هر نوع نوشیدنی با هر اندازه ای داخل یخچال قرار دهید. بدنه این یخچال بسیار با کیفیت می باشد و سرما را داخل خود نگه می دارد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. در طراحی و ساخت این یخچال از پایه های چرخدار استفاده شده است که می توانید به راحتی این یخچال را جابجا کنید. اندازه این یخچال مناسب می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. این یخچال نوشیدنی برای سوپرمارکت ها، رستوران ها، هتل ها، فست فودی ها و… مناسب می باشد.

مجموعه آگرین تجهیز دارای خدمات پس از فروش می باشد و همچنین محصولات این مجموعه دارای قیمت و کیفیت مناسب می باشد. شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید این یخچال نوشیدنی کنید.

شما کاربران از سراسر ایران می توانید این یخچال نوشیدنی را سفارش دهید و مجموعه با بهترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.

محصولات دیگر