شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

کباب پز زغالی تمام استیل با دمنده با نمای سفارشی

امروزه بسیار از افراد از کودکان گرفته تا بزرگسالان به کباب علاقه دارند. کباب یکی از غذاهای اصلی رستوران ها و آشپزخانه ها می باشد. برای پخت کباب روش های مختلفی می باشد به عنوان مثال همچنان آشپزخانه هایی هستند که به صورت دستی و با استفاده از زغال کباب درست می کنند و بسیار از آشپزخانه ها و رستوران ها از کباب پز های صنعتی و پیشرفته برای پخت کباب استفاده می کنند. کباب پز های زغالی و صنعتی بسیار زیادی در مدل و طرح های گوناگون طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در این مطلب از آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی کباب پز زغالی تمام استیل با دمنده با نمای سفارشی بپردازیم. با ما همراه باشید.

کباب پز زغالی تمام استیل با دمنده با نمای سفارشی

کباب پز زغالی تمام استیل با دمنده با نمای سفارشی:

این کباب پز به صورت زغالی کار می کند و برای پخت کباب ها از زغال استفاده می شود. بدنه این دستگاه تمام استیل می باشد و استیلی که در ساخت این کباب پز استفاده شده است بسیار با کیفیت و ضد زنگ می باشد. یکی از مزیت های این دستگاه این است که دارای دمنده است و بسیار از افراد به خاطر این ویژگی این کباب پز را تهیه می کنند. برای این کباب پز میتوان نمای سفارشی درست کرد و شما می توانید نمای مخصوص به خود را سفارش دهید.

در ساخت این محصول از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد. این کباب پز مانند تمام محصولات مجموعه آگرین تجهیز دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه آگرین تجهیز دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این دستگاه را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.