شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

فر دیزی استیل قابل سفارش در سایزهای مختلف

امروزه یکی از غذا هایی که بسیاری از افراد بسیار به آن علاقه دارند دیزی است. دیزی به روش های مختلفی پخته می شود و در هر جایی به یک روشی پخته می شود.  یکی از روش های پخت دیزی استفاده از فر های دیزی پز هست. این فر ها در مدل ها و انواع مختلفی طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی فر دیزی استیل قابل سفارش در سایزهای مختلف بپردازیم. با ما همراه باشید.

فر دیزی استیل قابل سفارش در سایزهای مختلف

معرفی فر دیزی استیل قابل سفارش در سایزهای مختلف:

این فر دیزی یکی از بهترین فر های مجموعه آگرین تجهیز است که در بسیار از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فر دیزی به صورت تمام استیل طراحی و ساخته شده است. استیلی که در ساخت این فر استفاده شده است بسیار با کیفیت و ضد زنگ می باشد. قطعات و وسایلی که در ساخت این فر استفاده شده است بسیار با کیفیت و مرغوب است و می توان گفت خرابی آن خیلی کم است. این فر دارای یک پایه می باشد که باعث می شود از زمین فاصله بگیرد و کار با آن راحت تر باشد.

پایه های این فر بسیار با کیفیت و مقاوم هستند و توانایی تحمل وزن دیزی ها را دارد. این فر در سایز های مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد که افراد با توجه به نیاز خود و تعداد مشتریان خود می توانند در سایز های مختلف سفارش دهند. این فر مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه آگرین تجهیز دارای خدمات پس از فروش می باشد و همچنین دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بهترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.