شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

جوجه گردان گازی ۳ سیخ سفارشی

امروزه تمام غذای اصلی تمام رستوران های جوجه می باشد و همچنین جوجه دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. به همین خاطر دستگاه های بسیار زیادی برای پخت جوجه طراحی و ساخته شده است. جوجه گردان های موجود در بازار هر کدام دارای ویژگی و ظرفیت های مختلفی می باشند. جوجه گردان ها در بازار یا با استفاده از گاز یا با استفاده از زغال کار می کنند البته جوجه گردان هایی وجود دارد که با استفاده از هر دو کار می کنند که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند. در این مطلب از آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی جوجه گردان گازی ۳ سیخ سفارشی بپردازیم. با ما همراه باشید.

جوجه گردان گازی 3 سیخ سفارشی

معرفی و بررسی جوجه گردان گازی ۳ سیخ سفارشی:

این جوجه گردان همانطور که نوشته شده است به صورت سفارشی طراحی و ساخته شده است و با استفاده از گاز کار می کند. ظرفیت این جوجه گردان سه سیخ است. این دستگاه دارای اندازه مناسبی می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. بدنه این دستگاه کامل استیل است و استیلی که استفاده شده است بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. در ساخت و طراحی این دستگاه جوجه گردان از پایه های چرخدار استفاده شده است و باعث می شود که بتوانید به راحتی این دستگاه را جابجا کنید.

این دستگاه مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه آگرین تجهیز دارای خدمات پس از فروش می باشد و همچنین دارای تضمین قیمت و کیفیت است.شما کاربران عزیز با اطمینان کامل از قیمت و کیفیت می توانید این دستگاه جوجه گردان را سفارش دهید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این دستگاه جوجه گردان را سفارش دهید و در محل مورد نظر خودتان تحویل بگیرید. مجموعه اگرین تجهیز با بهترین کیفیت و امنیت به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.