شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

جوجه گردان زغالی ایستاده تمام استیل

جوجه گردان یکی از وسایل بسیار مهم ضروری برای آشپزخانه ها می باشد. جوجه گردان در مدل ها مختلف طراحی و ساخته شده اند که هر آشپزخانه باید بر اساس نیاز های خود اقدام به خرید جوجه گردان کند. جوجه یکی از غذاهای پر مصرف و مورد علاقه مردم می باشد در نتیجه هر جایی به این دستگاه نیاز است. در این مطلب از آگرین تجهیز می خواهیم به معری و بررسی جوجه گردان زغالی ایستاده تمام استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

جوجه گردان زغالی ایستاده تمام استیل

معرفی و بررسی جوجه گردان زغالی ایستاده تمام استیل:

جوجه گردان های موجود در بازار با استفاده از گاز یا زغال کار می کنند و بعضی از مدل های آن هستند که از هر دو استفاده می کنند. این جوجه گردان با استفاده از زغال به پختن جوجه ها می پردازد و برای مکان هایی که به گاز دسترسی ندارند مناسب می باشد. این جوجه گردان به صورت ایستاده می باشد و بدنه آن تمام استیل است. استیلی که در ساخت این جوجه گردان استفاده شده است بسیار با کیفیت و ضد زنگ است و نسبت به آب حساس نیست.

این جوجه گردان جوجه ها را با سرعت بسیار مناسب می چرخاند و باعث می شود که جوجه ها کاملا پخته شوند و طعم عالی بگیرند.در ساخت این جوجه گردان از قطعات وسایل با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است. در ساخت این دستگاه از پایه ها چرخدار استفاده شده است که بسیار مقاوم هستند و می توانید به راحتی این دستگاه را جابجا کنید. این محصول دارای اندازه مناسب می باشد.

این جوجه گردان مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و همچنین مجموعه آگرین تجهیز دارای خدمات پس از فروش می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این دستگاه را سفارش دهید. البته ناگفته نماند که این دستگاه با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این دستگاه را سفارش دهید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.