شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

ترولی آبچکان ۴ طبقه استیل

امروزه در بسیار از مکان ها برای جابجایی ظروف غذا به ترولی نیاز دارند. ترولی ها دارای انواع مختلفی می باشند و هرکدام دارای کاربردی استو. در این مطلب از آگرین تجهیز به معرفی و بررسی ترولی آبچکان ۴ طبقه استیل می پردازیم. با ما همراه باشید.

ترولی آبچکان 4 طبقه استیل

معرفی و بررسی ترولی آبچکان ۴ طبقه استیل:

امروزه در مکان های شلوغ که می خواند از افراد پذیرایی کنند به ترولی نیاز دارند و یکی از وسایل ضروری آنها ترولی است. ترولی ها در انواع و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده اند و هرکدام برای کاری ساخته شده اند. این ترولی که مخصوص آبچکان است بسیار کاربردی است و کار افراد را بسیار راحت می کند.

بسیاری رستوران ها و آشپزخانه ها زمانی که ظروف کثیف را جمع آوری کردند و می خواهند بشویند به این صورت عمل می کنند که ابتدا ظروف را می شویند و بعد از خشک شدن آنها را داخل یک ترولی می چینند تا برای پذیرایی های بعدی آماده باشند. ولی این ترولی کار را بسیار راحت کرده است همان ابتدا بعد از شستن ظروف داخل این ترولی قرار می دهند و طبقات این ترولی به صورت توری طراحی و ساخته شده است و به راحتی ظروف خشک می شوند. اگر از این مدل ترولی استفاده نمایید دیگر نیازی نیست که یک نفر بعد از شستن ظروف و خشک شدن داخل ترولی بچیند و می توان بلافاصله بعد از شستن داخل این ترولی قرار داد.

این ترولی بسیار کاربردی می باشد و برای رستوران ها،تالار ها، مسافرخانه ها، آشپزخانه های صنعتی، تکیه ها، مساجد و… مناسب می باشد. این ترولی مانند تمام محصولات مجموعه آگرین تجهیز دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به این کیفیت دارای قیمت مناسب می باشد. در طراحی این ترولی از چهار طبقه استفاده شده است و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد. پایه های چرخدار این ترولی بسیار مقاوم و با کیفیت هستند و همچنین بسیار روان و راحت حرکت می کنند.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.