شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

اجاق ۳ شعله خورشت پز پایه دار استیل

اجاق یکی از وسایل ضروری در هر جایی می باشد. برای رستوران ها، تالار ها و…. یکی از وسایل ضروری می باشد. اجاق ها در اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده اند. یکی از موارد بسیار مهم در اجاق ها تعداد شعله ای است که یک اجاق دارد. افراد با توجه به پخت خود باید تعداد شعله متناسب با کار خود را تهیه کنند. در این مطلب از آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی اجاق ۳ شعله خورشت پز پایه دار استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

اجاق 3 شعله خورشت پز پایه دار استیل

معرفی و بررسی اجاق ۳ شعله خورشت پز پایه دار استیل:

اجاق های موجود در بازار برای کار های مختلف طراحی و ساخته می شود. دو تا از کاربرد های اصلی اجاق های موجود در بازار برای پخت کته و خورشت است. این اجاق خورشت پز است و دارای سه شعله است.سه شعله تعدادی مناسب برای پخت خورشت می باشد و برای جاهای مختلف مناسب می باشد.در ساخت این اجاق از قطعات و وسایل با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد. از این اجاق می توان در رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، هتل ها، تالار ها و… استفاده کرد و مناسب می باشد.

این اجاق دارای بدنه استیل است و استیلی که در ساخت این اجاق استفاده شده است بسیار با کیفیت و ضد زنگ می باشد.این اجاق دارای پایه است و پایه این اجاق بسیار مقاوم و با کیفیت است و توانایی تحمل وزن غذا ها روی آن را دارد. این اجاق مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به این کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه آگرین تجهیز دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه آگرین تجهیز با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.