شماره های تماس: ۰۹۱۲۹۱۷۶۱۷۱ ، ۲۲۴۹۱۳۳۶-۰۲۱

اجاق ترکیبی استیل خورشت پزی- کته پزی فر دار

در این مطلب از  سایت آگرین تجهیز می خواهیم به معرفی و بررسی اجاق ترکیبی استیل خورشت پزی- کته پزی فر دار بپردازیم. این اجاق گاز همانطور که از عنوان معلوم است به صورت ترکیب طراحی و ساخته شده است و برای پخت خورشت و کته مناسب می باشد. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

اجاق ترکیبی استیل خورشت پزی- کته پزی فر دار

معرفی و بررسی اجاق ترکیبی استیل خورشت پزی- کته پزی فر دار:

اجاق گاز یکی از وسایل بسیار ضروری برای هر جایی می باشد و در مدل ها و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است. این اجاق گاز که یکی از محصولات بسیار پرفروش و پرطرفدار مجموعه است به صورت ترکیبی طراحی و ساخته شده است. یکی از مزیت های این اجاق گاز این است که دارای فر می باشد و بسیار از افراد به خاطر همین ویژگی این اجاق گاز را تهیه می کنند. بدنه این اجاق تمام از استیل می باشد و استیلی که در ساخت این اجاق استفاده شده است بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد و ضد زنگ است. در نتیجه این اجاق گاز به آب حساس نیست و شما به راحتی می توانید آن را تمیز کنید.

این اجاق مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه آگرین تجهیز دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و همچنین دارای خدمات پس از فروش است. شما می توانید با اطمینان کامل این گاز را سفارش دهید. این اجاق را در مکان های مختلف می توان استفاده کرد به عنوان مثال در آشپزخانه ها، رستوران ها، هتل ها، تالار ها و…. می توان استفاده کرد و یکی از وسایل ضروری است.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این اجاق ترکیبی را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت ارتباط با کارسناس فروش آگرین کالا می توانید با شماره 09129176171 در تماس باشید.

جهت سفارش کالا با شماره 22491336-021 یا 33131000-021 دفتر مرکزی فروش تماس حاصل فرمایید.